aöf büro yönetimi ve yönetici asistanlığı lisans tamamlama bölümleri

2 yıllık büro Yönetimi ne iş yapar?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bir önlisans programıdır ve bölümün amacı çalıştıkları şirketleri veya kurumları veya iş yerlerinin bütün bilgi ve belge işlerini yürütebilecek, bilgisayarı verimli ve etkili kullanacak kişileri yetiştirerek sektöre kazandırmaktır.

Büro Yönetimi 4 yıllık var mı?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, üniversitelerde Meslek Yüksekokulu kapsamında eğitimi verilmekte olan 2 yıllık bir önlisans bölümüdür.

Büro Yönetimi hastanede çalışabilir mi?

Büro Yönetimi alanı mezunları özel sektör ve kamu kuruluşlarında, hastane, belediye, dernek, oda, baro gibi kurumların ilgili bölümlerinde istihdam edilirler.

Büro Yönetimi mezunu bankada çalışabilir mi?

Her sektörden firmalarda alanlarına uygun olarak görev alabilirler. Okullarda, hastanelerde, mağazalarda, bakanlıklarda, sosyal güvenlik kurumlarında, bankalarda çalışabilirler. Büro uygulamaları ile çalışan her iş yeri bu bölümün mezunları için istihdam alanıdır.

2 yıllık büro Yönetimi mezunu ne iş yapar?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü Mezunu Ne İş Yapar? Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümü mezunu bireyler çalıştıkları iş yerlerindeki her türlü belge ve bilginin düzenlenmesi, korunması, talep edilen bilgileri bilgisayar yardımı ile hazır hale getirmek başlıca görevlerindedir.

Büro Yönetimi TYT mi AYT mi?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümü 2 yıllık bir ön lisans programıdır. TYT yerleştirme puanıyla öğrenci kabul etmektedir.

Büro Yönetimi açıktan okunur mu?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bölümü mezunu bireyler çalıştıkları iş yerlerindeki her türlü belge ve bilginin düzenlenmesi, korunması, talep edilen bilgileri bilgisayar yardımı ile hazır hale getirmek başlıca görevlerindedir.

Yönetici Asistanı olmak için hangi bölüm?

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programında mezuniyet koşullarını yerine getiren öğrenciler, 'Açıköğretim Fakültesi Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Önlisans Programı Diploması' alırlar.

Büro Yönetimi mezunları hastanede çalışabilir mi?

Yönetici asistanı olmak için resmi bir eğitim mecburiyeti bulunmamaktadır. Üniversitelerin iki yıllık eğitim veren Büro Yönetimi ve Sekreterlik önlisans bölümlerinden mezun olarak mesleğe adım atmak mümkündür.

Büro Yönetimi okuyan ne olur?

Büro Yönetimi alanı mezunları özel sektör ve kamu kuruluşlarında, hastane, belediye, dernek, oda, baro gibi kurumların ilgili bölümlerinde istihdam edilirler.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mezunları başta özel kuruluşlarda yönetici asistanı olmak üzere belediyelerde, hukuk bürolarında, sigorta ve finans kuruluşlarında ve sağlık kurumlarında geniş istihdam alanlarına sahiptir.