deppo avantaj şikayet

Deppo com güvenli mi?

Deppo.com Kalitesizliği

Defolu ve lekeli ürünler gönderdiler, mesaja da dönen yok kesinlikle alışveriş yapılmaması gereken bir site ürünleri de çok kalitesiz aldıkları paranın bir kuruşunu bile hak etmiyorlar, pazar malı bile daha kalitelidir.

Deppo avantaj hangi kargo ile çalışıyor?

Ürünlerimiz MNG Kargo ile taşınmakta olup; tüm süreçleri ile bilgi paylaşımı yapılarak operasyon olarak görülmektedir. Deppoavantaj.com geçmiş olduğunuz siparişleriniz 5 gün içinde kargo da ve siz teslim alana kadar tarafımızdan takipte.

Hiperwin güvenli mi?

Hiperwin Çeşitli Belgeler İstenmesi

Site kesinlikle bugüne kadar denk geldiğim en kötü site çeşitli belgeler isteyip paramı vermiyorlar hiperwin yetkilileri ve bu siteye lisans veren şirketler kurumlar bu sitenin lisansını hemen iptal etmeli insanları resmen yanıltıyorlar.

Deppo avantaj değişim nasıl yapılır?

Deppoavantaj.com dan kaynaklanan, yanlış ürün, yanlış beden ve yanlış renk v.b gönderimleri, kullanmadan, satılabilir özelliğini kaybettirmeden ürünün size teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde Deppoavantaj.com Müşteri Hizmetleri ile temasa geçerek, kargo ücreti yansıtılmadan iade yapabilirsiniz.

Kargoya ne verilmez?

Para, çek, senet vb. kıymetli evrak ile altın, gümüş gibi değerli taşlar ve ziynet eşyaları. Kısa sürede bozulabilecek; et, tavuk, balık, bağırsak, ham deri, mutfak yağları ve yumurta, sıvı deterjan, makine yağları, plastik ve yağlı boyalar. İnce ambalaj içinde ağır, sivri, ambalajı yırtabilecek maddeler.

Kargo iade ederken para verilir mi?

İade olan kargo ücretini kim karşılayacak? Ticaret Bakanlığı 'Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik' kararlarını Resmi Gazete yayınladı. Yapılan açıklamaya göre tüketici iade ettiği ürünün kargo ücretini kendisi karşılayacak.

Ürün değişiminde kargo kime aittir?

Ürün iadelerindeki kargo ücreti, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve bu kanunun uygulama yönetmeliği gereğince satıcı veya sağlayıcı firmaya aittir.

Kuryelerin arama zorunluluğu var mı?

Kargo firmaları telefonla bildirim yapmak zorunda değiller

Kargo firmalarının, alıcıya önceden ulaşarak, siparişin ne zaman teslim edileceğine dair bilgi verme zorunluluğu yok.

En ucuz kargo şirketi hangisi?

Kargo firmaları arasında en ucuz kargo ve taşımacılık hizmeti veren firma PTT'dir. PTT kargo firması, devlete ait olup taşımacılıkta vatandaşlara diğer özel firmalardan daha uygun fiyatlı hizmet vermektedir. Özel kargo firmalarına gelecek olursak sıralama şu şekilde devam ediyor; Yurtiçi kargo ve MNG kargo.

Kargoya koltuk verilir mi?

Bireysel müşterilerin gönderdiği koltuk, kanepe, gardırop, buzdolabı, çamaşır makinası, bulaşık makinası vb. ürünler taşınmayacaktır. Ancak koli içerisindeki küçük ev aletlerinin (elektrik süpürgesi vb.) taşıması yapılmaktadır.

Kargo almamanın cezası var mı?

Talep ve onay olmadan gönderilen kargoyu teslim almayan kişinin hukuki veya cezai sorumluluğu bulunmuyor. 'Kargonuz var' diye arayan veya mesaj gönderen kişi 'almazsanız ceza öderseniz' diye bir iddiada bulunuyorsa kesin dolandırıcıdır.

Hangi durumlarda iade alınmaz?

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, hızla bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler, kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.

Kargo ücreti kime ait?

Ticaret Bakanlığı 'Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik' kararlarını Resmi Gazete yayınladı. Yapılan açıklamaya göre tüketici iade ettiği ürünün kargo ücretini kendisi karşılayacak.

Kargo yolda kırılırsa ne olur?

Yargıtay: 'Kargo alıcısının, kargoda bir kırık veya hasar olduğu takdirde, haklarını kullanabilmesi için kargoyu teslim aldığı anda, ihtirazi kayıt koyması ve kanuni süreler içinde bildirimde bulunması gerekir.'

Hangi ürünler geri iade edilemez?

Sağlık ve hijyen açısından iadeye uygun olmayan ürünler; (İç çamaşırı, mayo, kozmetik gibi hijyenik durumu hassas olan ürünleri iade edebilmenin koşulu; ürünün açılmamış ve denenmemiş olmasıdır.) Tarafınızdan açılmış olan ses veya görüntü kayıtları (DVD, CD ve Kaset vb.). Basılı ürünler (Kitap, dergi vb.).

Bana yanlış kargo geldi ne yapmalıyım?

Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almadan görevliye iade edebilir veya kargo şubesinde kontrolunu sağlayarak teslim alabilirsiniz.

Değişim ücretini kim öder?

İade sürecinde tüketicinin yaptığı tüm masrafların -bu masraflara kargo ücreti de dahil- tüketiciye iadesi zorunludur. Bu kapsamda tüketiciye, ürün bedelinin tamamı ve ürün iadesinin kargo ücreti satıcı tarafından eksiksiz olarak geri ödenmelidir.

Değişim hakkı kaç gündür?

Tüketiciler, uzaktan yapılan alışverişlerde (İnternet, telefon yoluyla gibi)14 gün, kapıdan satışlarda yine 14 gün ve taksitli alışverişlerde ise 7 gün içerisinde, hiçbir gerekçe ileri sürmeksizin ve cezai şart ödemeksizin cayma hakkına sahiptir.14 günlük süre, satın alınan bir ürün ise ürünün tüketiciye teslim ...

Gratiste açılan ürün değişimi yapılıyor mu?

Elektronik ürün iadeleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili yönetmelikleri kapsamındaki maddeleri uyarınca yapılabilmektedir. Bu kapsamda Garanti kapsamındaki arızalı ürünler için değişim, servis raporu ile yapılır.

Iade hakkı ne kadar?

İade Süresi (Cayma Hakkı) Kaç Gündür? Alıcı; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, malı teslim aldığı tarihten itibaren on dört gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Iade ücreti ne kadar?

İade olan kargo ücretini kim karşılayacak? Ticaret Bakanlığı 'Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik' kararlarını Resmi Gazete yayınladı. Yapılan açıklamaya göre tüketici iade ettiği ürünün kargo ücretini kendisi karşılayacak.

Iade yok değişim var yasal mı?

Hayır, alamazsınız. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince, mağaza, işyeri gibi satış mekânlarında yapılan peşin satımlarda satışa konu mallarda herhangi bir ayıp yoksa tüketicilerin değişim veya iade etme hakkı bulunmamaktadır.